ניסיון שלישי להפסקת אש הומניטרית: הצבא הרוסי ינצור אש

שלמה ריזל No Comments on ניסיון שלישי להפסקת אש הומניטרית: הצבא הרוסי ינצור אש

הצבא הרוסי צפוי לנצור אש ולפתוח הבוקרמסדרונות הומניטריים בערים קייב, חרקוב, מריופול וסומי. אלפי אנשים מציפים את תחנת הרכבת בחרקוב

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לבקשת נשיא צרפת: הצבא הרוסי צפוי לנצור אש ולפתוח הבוקר (שני) מסדרונות הומניטריים בערים קייב, חרקוב, מריופול וסומי. אלפי אנשים מציפים הבוקר את תחנת הרכבת בחרקוב. אתמול קרס ניסיון נוסף להפסקת אש במריופול.

בתוך כך, לאור האיום הרוסי, פולין הודיעה כי לא תשלח לוחמים לאוקראינה ולא תאפשר לה להשתמש בשדות התעופה הפולנים.

העיתון "וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי רוסיה מגייסת שכירי חרב סורים המתמחים בלוחמה בשטח בנוי ללחימה באוקראינה. על פי הדיווח, רוסיה הציעה תגמול של 300 דולרים למתנדבים סורים שישמשו "כוח אבטחה" באוקראינה במשך חצי שנה.

נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי פרסם הלילה סרטון בו הבטיח להעניש "את כל מי שחולל את הזוועות על אדמת אוקראינה במהלך המלחמה". "אף פעם לא נמחל על אלפי הקורבנות, במקום מחילה, יהיה משפט", כך הנשיא האוקראיני.

"הניו יורק טיימס" מפרסם כי ארה"ב מספקת מידע מודיעיני לאוקראינה, הכוללים תמונות לוויין ויירוט תשדורות אלקטרוניות.

יו"ר בית הנבחרים האמריקני, ננסי פלוסי הודיעה כי הקונגרס יאשר השבוע העברת סיוע הומניטארי לאוקראינה בסך של עשרה מיליארדי דולרים. פלוסי הוסיפה כי בית הנבחרים שוקל לאשר שורת צעדים נוספים נגד רוסיה בהם: איסור על ייבוא נפט ודלקים, ביטול המסחר בין ארצות הברית לרוסיה, וביטול חברותה של רוסיה בארגון הסחר העולמי".

דובר משרד החוץ, ליאור חייט, מאשר הבוקר בראיון ל'קול חי', כי "נסיעת ראה"מ בנט היתה במטרה להביא פתרון דיפלומטי בין רוסיה לאוקראינה. העמדה הזהירות שנקטנו, הותירה לנו פתח להיות גורם שמתווך בין הצדדים. האמריקאים ידעו על הנסיעה".



0 תגובות